Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).
Pravo na reklamaciju stičete ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.
Rok za isticanje nesaobraznosti je 2 godine od dana kupovine.
Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije (30 dana u slučaju tehničke robe ili nameštaja).
Povrat robe se u tom slučaju vrši o našem trošku.
U slučaju reklamacije, pošaljite Vaš zahtev na adresu ivanovicimpeks@mts.rs popunjavanjem formulara na sledećem linku LINK za Obrazac za izjavljivanje reklamacije.
Obavezno navedite sledeće podatke:
ime i prezime
e-mail adresu
broj fakture ili fiskalnog računa koji ste dobili sa robom
poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije
Na osnovu dostavljenih podataka, dobićete potvrdu o podnetoj reklamaciji. Rešavanje reklamacije će biti obavljeno u skladu sa zakonom.
U skladu sa odlukom o rešavanju podnete reklamacije, roba može biti zamenjena istom, sličnom ili može doći do povraćaja uplaćenih sredstava po želji kupca.
Obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacije možete pogledati na LINK Način I mesto prijema reklamacije.
Način i mesto prijema reklamacija
1. Prodavnica u kojoj je roba kupljena je mesto koje je Prodavac odredio za prijem reklamacije.
2. Lice koje vrši prodaju robe u Prodavnici je ovlašćeno lice za prijem reklamacija (u daljem tekstu Prodavac)
3. Nemogućnost potrošača da dostavi Prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.
4. Na robu kupljenu kod Prodavca potrošač reklamaciju može izjaviti na jedan od sledećih načina:
a.) predajom pismenog podneska b.) predajom pisanog podneska na trajnom nosaču zapisa (CD) c.) pismeno na adresu Prodavca navedenu na zaglavlju ovog obaveštenja d) telefonom pozivom na broj 025/421-303 e) elektronskom poštom na adresu ivanovicimpeks@mts.rs
5. Prodavac uzima u razmatranje i zavodi u Knjigu evidencije primljenih reklamacija (u daljem tekstu: Knjiga reklamacija) samo one podneske potrošača kod kojih je istovremeno sa izjavljivanjem reklamacije potrošač dostavio na uvid račun ili pružio drugi dokaz o kupovini (kopija računa, slip, i sl) iz kojeg se može utvrditi da je roba kupljena u Prodavnici ( u daljem tekstu : dokaz u kupovini).
5.1. Sa podneskom potrošača kod kojeg istovremeno sa izjavljivanjem reklamacije potrošač ne dostavi na uvid dokaz o kupovini, Prodavac će postupiti na sledeći način: – Zavešće ga u Knjigu evidencije potencijalnih reklamacija, izdaće potrošaču pisanu potvrdu ili će elektronskim putem potvrditi prijem podneska u kojem će navesti i broj pod kojim je zaveden njegov podnesak u Knjigu evidencije potencijalnih reklamacija; pisana potvrda odnosno elektronska potvrda prijema podneska iz prve alineje ove podtačke sadržavaće obavezno naznaku da podneta reklamacija nije uredna shodno stavu 3. Člana 56. Zakona, jer potrošač nije dostavio dokaz o kupovini, i obaveštenje potrošaču da će ovakav njegov podnesak biti razmatran kao reklamacija počev od dana dostavljanja na uvid dokaza o kupovini te da će počev od tog dana početi teći svi rokovi vezani za postupak reklamacije, a postupak će se nastaviti prema podtački 5.3, odnosno tački 6. ovog Obaveštenja. Robu koja je predmet reklamacije Prodavac neće preuzeti od potrošača, a ako mu je potrošač dostavi poštom ili na neki drugi način koji nije zavisio od volje prodavca, pisana potvrda, odnosno elektronska potvrda prijema podneska iz prve alineje ove podtačke sadržavaće obavezno i obaveštenje potrošaču da mu roba stoji na raspolaganju te primerenom roku do kojeg će prodavac čuvati takvu robu.
5.2 Kod reklamacije potrošača uz koju istovremeno sa izjavljivanjem reklamacije potrošač dostavi na uvid dokaz o kupovini iz kojeg se može utvrditi da je od momenta prodaje do momenta podnošenja reklamacije proteklo više od dve godine, Prodavac će potvrditi potrošaču prijem reklamacije, zavesti je u knjigu reklamacija, obavestiti potrošača o broju pod kojim je reklamacija zavedena u Knjizi reklamacija, odbiti je uz obrazloženje da je protekao Zakonom propisani rok za reklamaciju i o tome bez odlaganja obavestiti potrošača.
5.3 Za reklamaciju potrošača koja nije odbijena u skladu sa tačkom 5.1 ili tačkom 5.2 ovog Obaveštenja, prodavac će razmotriti da li je za odlučivanje o reklamaciji, zavisno od prirode reklamacije, neophodno fizičko prisustvo robe na koju potrošač izjavljuje reklamaciju te će, ako utvrdi da je fizičko prisustvo robe neophodno, a potrošač nije robu fizički dostavio Prodavcu, obavestiti potrošača da će se danom izjavljivanja reklamacije, u smislu rokova rešavanja po reklamaciji, smatrati onaj dan kada dostavi u Prodavnicu robu koja je predmet reklamacije i o tome sastaviti službenu belešku koju će potpisati prodavac i potrošač.
6. Na uredno izjavljene reklamacije i reklamacije koje nisu bile uredne po nekom od razloga opisanih u tačkama 5.1, 5.2, ili 5.3 ovog Obaveštenja, pa ih je potrošač naknadno kompletirao da budu uredne, prodavac će bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema uredne reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovoriti potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača sadržavaće odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.
Postupak reklamacije
Postupak rešavanja reklamacije sprovodi se na osnovu odredbi Zakona o zaštiti potrošača (“Sl.Glasnik RS” br. 62/2014) kao i odredbi Zakona o trgovini (“Sl.Glasnik RS” br. 53/10, 10/2013).
Pravo na reklamaciju stičete ako je na proizvodu jasno vidljivo da greška nije nastala nepravilnim korišćenjem već da je došlo do greške u proizvodnji, pakovanju ili transportu.
Rok za isticanje nesaobraznosti je 2 godine od dana kupovine.
Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana od prijema reklamacije. Rok za rešavanje je 15 dana od prijema reklamacije (30 dana u slučaju tehničke robe ili nameštaja).
Povrat robe se u tom slučaju vrši o našem trošku.
U slučaju reklamacije, pošaljite Vaš zahtev na adresu ivanovicimpeks@mts.rs popunjavanjem formulara na sledećem linku LINK za Obrazac za izjavljivanje reklamacije.
Obavezno navedite sledeće podatke:
ime i prezime
e-mail adresu
broj fakture ili fiskalnog računa koji ste dobili sa robom
poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije
Na osnovu dostavljenih podataka, dobićete potvrdu o podnetoj reklamaciji. Rešavanje reklamacije će biti obavljeno u skladu sa zakonom.
U skladu sa odlukom o rešavanju podnete reklamacije, roba može biti zamenjena istom, sličnom ili može doći do povraćaja uplaćenih sredstava po želji kupca.
Obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacije možete pogledati na LINK Način I mesto prijema reklamacije.
Način i mesto prijema reklamacija
1. Prodavnica u kojoj je roba kupljena je mesto koje je Prodavac odredio za prijem reklamacije.
2. Lice koje vrši prodaju robe u Prodavnici je ovlašćeno lice za prijem reklamacija (u daljem tekstu Prodavac)
3. Nemogućnost potrošača da dostavi Prodavcu ambalažu robe ne može biti uslov za rešavanje reklamacije niti razlog za odbijanje otklanjanja nesaobraznosti.
4. Na robu kupljenu kod Prodavca potrošač reklamaciju može izjaviti na jedan od sledećih načina:
a.) predajom pismenog podneska b.) predajom pisanog podneska na trajnom nosaču zapisa (CD) c.) pismeno na adresu Prodavca navedenu na zaglavlju ovog obaveštenja d) telefonom pozivom na broj 025/421-303 e) elektronskom poštom na adresu ivanovicimpeks@mts.rs
5. Prodavac uzima u razmatranje i zavodi u Knjigu evidencije primljenih reklamacija (u daljem tekstu: Knjiga reklamacija) samo one podneske potrošača kod kojih je istovremeno sa izjavljivanjem reklamacije potrošač dostavio na uvid račun ili pružio drugi dokaz o kupovini (kopija računa, slip, i sl) iz kojeg se može utvrditi da je roba kupljena u Prodavnici ( u daljem tekstu : dokaz u kupovini).
5.1. Sa podneskom potrošača kod kojeg istovremeno sa izjavljivanjem reklamacije potrošač ne dostavi na uvid dokaz o kupovini, Prodavac će postupiti na sledeći način: – Zavešće ga u Knjigu evidencije potencijalnih reklamacija, izdaće potrošaču pisanu potvrdu ili će elektronskim putem potvrditi prijem podneska u kojem će navesti i broj pod kojim je zaveden njegov podnesak u Knjigu evidencije potencijalnih reklamacija; pisana potvrda odnosno elektronska potvrda prijema podneska iz prve alineje ove podtačke sadržavaće obavezno naznaku da podneta reklamacija nije uredna shodno stavu 3. Člana 56. Zakona, jer potrošač nije dostavio dokaz o kupovini, i obaveštenje potrošaču da će ovakav njegov podnesak biti razmatran kao reklamacija počev od dana dostavljanja na uvid dokaza o kupovini te da će počev od tog dana početi teći svi rokovi vezani za postupak reklamacije, a postupak će se nastaviti prema podtački 5.3, odnosno tački 6. ovog Obaveštenja. Robu koja je predmet reklamacije Prodavac neće preuzeti od potrošača, a ako mu je potrošač dostavi poštom ili na neki drugi način koji nije zavisio od volje prodavca, pisana potvrda, odnosno elektronska potvrda prijema podneska iz prve alineje ove podtačke sadržavaće obavezno i obaveštenje potrošaču da mu roba stoji na raspolaganju te primerenom roku do kojeg će prodavac čuvati takvu robu.
5.2 Kod reklamacije potrošača uz koju istovremeno sa izjavljivanjem reklamacije potrošač dostavi na uvid dokaz o kupovini iz kojeg se može utvrditi da je od momenta prodaje do momenta podnošenja reklamacije proteklo više od dve godine, Prodavac će potvrditi potrošaču prijem reklamacije, zavesti je u knjigu reklamacija, obavestiti potrošača o broju pod kojim je reklamacija zavedena u Knjizi reklamacija, odbiti je uz obrazloženje da je protekao Zakonom propisani rok za reklamaciju i o tome bez odlaganja obavestiti potrošača.
5.3 Za reklamaciju potrošača koja nije odbijena u skladu sa tačkom 5.1 ili tačkom 5.2 ovog Obaveštenja, prodavac će razmotriti da li je za odlučivanje o reklamaciji, zavisno od prirode reklamacije, neophodno fizičko prisustvo robe na koju potrošač izjavljuje reklamaciju te će, ako utvrdi da je fizičko prisustvo robe neophodno, a potrošač nije robu fizički dostavio Prodavcu, obavestiti potrošača da će se danom izjavljivanja reklamacije, u smislu rokova rešavanja po reklamaciji, smatrati onaj dan kada dostavi u Prodavnicu robu koja je predmet reklamacije i o tome sastaviti službenu belešku koju će potpisati prodavac i potrošač.
6. Na uredno izjavljene reklamacije i reklamacije koje nisu bile uredne po nekom od razloga opisanih u tačkama 5.1, 5.2, ili 5.3 ovog Obaveštenja, pa ih je potrošač naknadno kompletirao da budu uredne, prodavac će bez odlaganja, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema uredne reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovoriti potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača sadržavaće odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu i nameštaj, od dana podnošenja reklamacije.